Mitä sopimukseni sisältää?
Sopimuksen sisältö/kattavuus selviää sopimusehdoista, jotka olet saanut myyjältä auton/tuotteen oston yhteydessä. Jos et löydä ehtojasi, ole yhteydessä myyjään asian selvittämiseksi.
Sopimukseen ei sisälly vikoja, jotka ovat olleet autossa ennen sopimuksen alkua tai syntyneet sen päättymisen jälkeen. Muut mahdolliset rajoitukset selviää sopimusehdoista.
Mitä minun pitää tehdä sopimusaikana?
Sopimusaikana autoa pitää huoltaa huolto-ohjelman mukaisesti myyjäliikkeessä.
Autossani on jotain vikaa, mitä teen?
Auto pitää toimittaa tutkittavaksi myyjäliikkeen korjaamolle. Mikäli myyjällä ei ole korjaamoa tai matka sinne on liian pitkä (yli 50km) näet täältä syöttämällä auton rekisterinumeron listan muista yhteistyö korjaamoistamme. Muista ilmoittaa meille minne auto on viety ja miten auto oireili.
Sisältyykö sijaisauto tai hinaus sopimukseeni?
Joihinkin sopimuksiin saa sijaisauton maksullisena lisäpalveluna, tarkista tieto sopimusehdoistasi. Matkan katketessa kaskovakuutus tai merkkikohtainen liikkumisturva sisältää yleensä myös hinauspalvelun.
Olen myymässä autoa, siirtyykö sopimus uudelle omistajalle?
Jos olet yksityishenkilö ja myyt auton toiselle yksityiselle sopimus siirtyy uudelle omistajalle.
Sopimukseni on päättymässä, saanko jatkettua sitä?
Kyllä saat, ellei auton ikä tai kilometrit ole sen esteenä. Ole yhteydessä myyjään tai suoraan meihin asian selvittämiseksi.
Auto on ostettu Ruotsista ja siinä on ruotsalainen sopimus
Ruotsissa toimimme nimellä Ab Svensk Bilgaranti. Ruotsissa tarjottavat tuotteet ja palvelut eivät ole samoja kuin Suomessa. Heidän tuotteisiin voi tutustua täällä: https://svenskbilgaranti.com/bilmodeller/.
Ruotsista ostettuja sopimuksia ei myöskään löydy Suomen laskutuslupalvelusta, vaan Svensk Bilgarantinin järjestelmästä: https://www.fragus.se/afse/Damage/Add?culture=sv-SE
Kysymyksiä & vastauksia
Tänne olemme koonneet vastauksia yleisimpiin meille esitettyihin kysymyksiin, toivottavasti löydät vastauksen.
Etko löytänyt vastausta kysymykseesi?
Mikäli oikeaa vastausta ei löydy, asiakaspalvelumme auttaa.